Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Knap Danny.
Maar heeft hij de scherpte die het nodig heeft?
Lijkt me nogal "vaag" die rock....Of ik zie slecht...
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. De rock zelf is scherp, maar er stroomde regelmatig water over (niet over de hoogste top). Het is dat wat de onscherpe indruk geeft.
De droge topjes zijn scherp, maar er zijn er wschl niet genoeg van om je van die onscherpe indruk te ontdoen.
Heel mooie compo, mooie lucht, licht, titel en commentaar boven de foto. Die lange sluitertijden van water geven altijd een schitterend effect. Is er bewust een vignetting aan toegevoegd?
prachtige sfeerfoto Danny
nu dat ik mijn ND filter heb hoop ik ook zoiets te kunnen vastleggen ,al zal het wel wat oefenen zijn volgens ik al ondervonden heb
prachtige sfeerfoto Danny
nu dat ik mijn ND filter heb hoop ik ook zoiets te kunnen vastleggen ,al zal het wel wat oefenen zijn volgens ik al ondervonden heb
Thx ! Ha, je hebt hem binnen ! Veel plezier ermee, en ook benieuwd naar jouw ervaringen. Dat lezen we dan wel in jouw topic he ?
Comment