Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Och ja....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Och ja....

    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    Thanks !

    Wel als ik eerlijk mag zijn vind ik dit nog een "eerlijke", aanvaardbare bewerking.
    Alhoewel zo'n origineel bij mij al lang in de bin terecht zou gekomen zijn.
    Ik verschiet er dus van wat je er nog uithaalt.
    Ikzelf zou daar mijn tijd niet insteken, maar ik heb dan ook niet zo'n "bewerkings" skills als jij.

    Maar ben er niet rouwig om.
    Ik ben er fier op dat mijn foto's in de smaak vallen zonder die te moeten bewerken (op layerblending na).
    En ik ga er mij niet toe laten verleiden...
    Danny voor mij is geen enkele foto klaar voor de BIN...
    .;tenminste ga ik geen 20 km rijden om daarna ze weg te kieperen..
    Het weer was erg "blauw en grijs" die avond dus ik had niet veel keus..En als ik dan toch eenmaal daar ben dan ga ik gewoon mijn gang hoor.

    Je mag gerust fier zijn op het fijt dat je foto's "zo uit het bakske" krijgt maar om 1 of andere reden zal ik met al mijn ervaring die ik heb opgedaan niet snel een "wow foto" produceren die je zo plat op deze site kunt plaatsen...ik geloof er namelijk niet in.
    Dat wil uiteraard niet zeggen dat het niet geloofwaardig overkomt maar ik heb ondertussen al mensen gezien met Nikon en canons van het hogere klasse die zelfs de beste belichtingen en kleuren hebben dadelijk op en top knal foto kunnen schooten..
    Uiteraard speelt het licht s'morgens en s'avonds een grote rol.....Maar als ik overdag ga met een zoveel groot verschil in stops met lucht en voorgrond.......
    Begrijp me nu niet verkeerd maar dat wil ik nog zien hoor.

    Ieder zijn gading zou ik zeggen en laat me maar rustig verder prutsen.....
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #17
      Re: Och ja....

      Mooi dromerig.
      Geert

      Comment


      • #18
        Re: Och ja....

        Al rochel je ze uit je linkeroor, de bewerking is met veel smaak en finesse gedaan. Bravo.

        Comment


        • #19
          Re: Och ja....

          Mooie dromerige foto Pascal!
          en zoals ik ook dikwijls zeg,.........er is niks mis mee om buiten de lijntjes te kleuren
          Groeten, Jos
          Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

          Comment


          • #20
            Re: Och ja....

            Prachtig beeld!!

            Groeten David
            Photography is a way to see the world in detail.
            Fotograaf op rust

            Comment


            • #21
              Re: Och ja....

              Mooi en klassevol bewerkt
              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

              Comment


              • #22
                Re: Och ja....

                Recht uit de cam zijn mijn foto's ook niet hoor... Ik geeft toe dat ik minimaal bewerk (curves + verscherping + dust removal), maar vooral verschillende belichtingen blend.

                Ik kijk echt uit naar een cam met een sensor die heel wat meer dynamisch bereik aan kan.

                Begrijp me niet verkeerd ! Ik heb enorm veel respect hoe je jouw foto's bewerkt, en zeker in dit geval, waarvan de foto er heel natuurlijk uit ziet !
                En daarom noemde ik het "wel binnen de lijntjes gekleurd".

                "Pruts" maar verder, zodat wij nog meer kunnen genieten
                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Danny voor mij is geen enkele foto klaar voor de BIN...
                .;tenminste ga ik geen 20 km rijden om daarna ze weg te kieperen..
                Het weer was erg "blauw en grijs" die avond dus ik had niet veel keus..En als ik dan toch eenmaal daar ben dan ga ik gewoon mijn gang hoor.

                Je mag gerust fier zijn op het fijt dat je foto's "zo uit het bakske" krijgt maar om 1 of andere reden zal ik met al mijn ervaring die ik heb opgedaan niet snel een "wow foto" produceren die je zo plat op deze site kunt plaatsen...ik geloof er namelijk niet in.
                Dat wil uiteraard niet zeggen dat het niet geloofwaardig overkomt maar ik heb ondertussen al mensen gezien met Nikon en canons van het hogere klasse die zelfs de beste belichtingen en kleuren hebben dadelijk op en top knal foto kunnen schooten..
                Uiteraard speelt het licht s'morgens en s'avonds een grote rol.....Maar als ik overdag ga met een zoveel groot verschil in stops met lucht en voorgrond.......
                Begrijp me nu niet verkeerd maar dat wil ik nog zien hoor.

                Ieder zijn gading zou ik zeggen en laat me maar rustig verder prutsen.....
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #23
                  Re: Och ja....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Gruythuysen Bekijk bericht
                  er is niks mis mee om buiten de lijntjes te kleuren
                  Gelijk heb je. Met naast de pot pissen is er trouwens ook niks mis.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Och ja....

                    Je hebt dit mooi bewerkt Pascal....ik zou het niet kunnen
                    Mag zo wel veel foto's weggooien....zeker deze die je tijdens de dag fotografeert met hard licht...is echt niet gemakkelijk...begrijp je al te goed!!

                    Misschien had ik het hier wat minder gesoft....maar dat is mijn mening.
                    Gr Pascale
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Och ja....

                      Heel mooi gedaan en mooie sfeer in de foto gelegd. Ik moet eerlijk zijn dat bij mij de originele foto ook in het mapje 'getrokken maar niets speciaals' zou belanden. Knap dat je die uiteindelijke foto er in zag!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Och ja....

                        Iedereen bedankt nog eens..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #27
                          Re: Och ja....

                          Gefeliciteerd met je welverdiende HoF!
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #28
                            Re: Och ja....

                            proficiat .. mooi HOF plaatje

                            Comment


                            • #29
                              Re: Och ja....

                              had ik verwacht hoor een prachtplaatje die het zeker verdiend om in de HOF te staan ,dikke proficiat Pascal

                              Comment


                              • #30
                                Re: Och ja....

                                Kom te weinig in natuur en landschappen...dus heb het niet op datum zien passeren...

                                Maar staat nu wel in den Hof en als ik zie van waar hij origineel komt ...

                                Prachtig, dik verdiend, knappe bewerking

                                Groetjes
                                Marc
                                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                                Comment

                                Working...
                                X