Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Twee zeepieren op het strand
Collapse
X
-
Twee zeepieren op het strand
-
-
Re: Twee zeepieren op het strand
Heerlijke kleuren en sfeer. De voorgrond zou ik liever kaal zie.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties
Ricardo en Helen,
Niet dat ik jullie moet overtuigen (verre van...), maar ik heb een link geplaatst naar een grotere versie...
KLIK
Kijk eens naar het licht op en de schaduw van de "vervuiling"... Net daarom wou ik die per se in beeld
Oorspronkelijk geplaatst door FIGO Bekijk berichtMooie plat juist boven de vervuiling
grt RicardoOorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtHeerlijke kleuren en sfeer. De voorgrond zou ik liever kaal zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtBedankt voor de reacties
Ricardo en Helen,
Niet dat ik jullie moet overtuigen (verre van...), maar ik heb een link geplaatst naar een grotere versie...
KLIK
Kijk eens naar het licht op en de schaduw van de "vervuiling"... Net daarom wou ik die per se in beeld
het is een prachtige plaat met of zonder zeepieren
het is een persoonlijk smaak
grt RicardoLast edited by FIGO; 10 juni 2011, 01:39.
Comment
-
Bedankt Ricardo !
Oorspronkelijk geplaatst door FIGO Bekijk berichtJa de zeepieren zijn mooi van licht en goede detail hoe ze in de grond kruipen
het is een prachtige plaat met of zonder zeepieren
het is een persoonlijk smaak
grt Ricardo
Comment
-
leuk die pieren, maar voegt niet veel toe aan de compositieIt does not matter how slow you go, so long as you do not stop.
EINDELIJK EEN WEBSITE
ik zit ook op TUBLR
Comment
-
ZEER mooi.
Pieren voegen een extra kijkpunt toe aan het vurige plaatje. Hou ik van.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
-
-
Mooi vind ook dat de pieren iets extra toevoegen.
Comment
-
Hoe krijg je dat zonnetje toch zo mooi!?
Alweer mooi!Website: http://vvbelleg.jalbum.net/
Comment
Comment