Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
vind het een mooie maar; ben wel nieuwsgierig naar de camerainstelling en gebruikte lens?
grt,bouk.
Ik ben ook nieuwsgierig
Zeer mooie foto! Ik ga binnen 5 weken naar het westen van Groenland, constant licht dus.
Ik weet niet echt wat ik moet verwachten qua lichtintensiteit 's avonds/'s nachts. Is het hiermee te vergelijken?
Het beeld is met een canon 15-85mm genomen. Omdat ik helaas op dat moment geen statief bij me had heb ik twee identieke foto's gemaakt op f6 met verschillende focus punten en achteraf geblend. iso 400
Zeer mooie foto! Ik ga binnen 5 weken naar het westen van Groenland, constant licht dus.
Ik weet niet echt wat ik moet verwachten qua lichtintensiteit 's avonds/'s nachts. Is het hiermee te vergelijken?
Vandaag 15:53
Dat klinkt wel erg leuk HD! In de noorden van IJsland wordt het rond midzomer bij onbewolkt weer niet echt donker. Eigenlijk iets zoals de schemer hier en veel donkerder dan bij deze beeld werd het op de betreffende avond niet (15juni). Overdag is er licht zat. Ik vond wel dat IJsland zoms heel mooi licht had en ik zou niet verwachten dat Groenland echt anders is. En als jij wel warm weer heeft dan is het al om 8 uur 's ochtends warm tot ongeveer 10 uur 's avonds.
Het beeld is met een canon 15-85mm genomen. Omdat ik helaas op dat moment geen statief bij me had heb ik twee identieke foto's gemaakt op f6 met verschillende focus punten en achteraf geblend. iso 400
Comment