Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Te voet van Linden naar Nieuwpoort?
Prachtige zonsondergang (het zal wel avond geweest zijn toen ge daar aankwam zeker )
Als jij naar het 'zeitchje' gaat dan is het de moeite.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Te voet van Linden naar Nieuwpoort?
Prachtige zonsondergang (het zal wel avond geweest zijn toen ge daar aankwam zeker )
Grtz, RF
Met de fiets zou dat geen probleem zijn Luc
maar te voet ? ... net iets van 't goede teveel
ik stapte gewoon iets na zessen te voet van Oostduinkerke naar Nieuwpoort, de exif zegt 5u07 ... dat staat wat fout, moet 7u07 zijn 's morgens
er volgen er één dezer nog wel van ietske later.
En voor mij is dat zeetje van jullie altijd de moeite, van die wind en van dat geruis kom ik tot rust
gewoonweg zalig ,je komt tot rust door naar deze foto te kijken ,dat mooie zachte warm licht die over die spiegeling glijd voelt bijna romantisch aan ,Frans dit is voor mij echt een topplaatje
Het heeft inderdaad iets rustgevend... en toch kom ik er zelf het beste tot rust als alles
een ietsje wilder is. Wind, golven, wolken. Doch dit terzijde: prachtige foto.
Grtz, RF
Frans, Met deze uitspraak bedoelde ik dat de foto "de moeite" (lees heel mooi) is.
Mooie kleuren en geen uitgebrande opkomende zon (doe het maar eens, hein).
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment