Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Seaweed
Collapse
X
-
-
-
Re: Seaweed
Ik denk dat je kleur balans wel goed zit,maar er is hier gewoon veel
aan blauwe kleuren.
Vind het toch een mooie plaat.
gr.ron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtIk denk dat je kleur balans wel goed zit,maar er is hier gewoon veel
aan blauwe kleuren.
gr.ron.
Comment
-
Het blauw is afkomstig van de lucht en de weerspiegeling ervan in het water.
Dit stuk bevond zich "naast" de zonsondergang, vandaar ook meer blauw, en minder geel/oranje tinten.
Trouwens kan je de wolken, en het voorste stuk, waar het zand door het water zichtbaar is gebruiken als referentie : daar zit niet te veel blauw in denk ik.
Uiteraard kan de volledige foto warmer gemaakt worden door blauw uit te halen, maar dat is dan niet meer zoals ik het zag.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDanny in alle eerlijkheid vind ik hier de balans in de kleuren niet goed..Te blauw naar mijn goesting...maar zoals ik al zeg....mijn goesting....Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtIk denk dat je kleur balans wel goed zit,maar er is hier gewoon veel
aan blauwe kleuren.
gr.ron.
Comment
-
-
Originele benadering van een onderwerp dat jij wel meer fotografeert. Je gaat voorbij je eigen grenzen en dat bewonder ik. Over de foto zelf wil ik zeggen dat hij me heel sterk aanspreekt, ik ga er steeds opnieuw naar kijken, een beetje zoekend (boven en onder water) naar wat er allemaal te zien is en dat heb ik niet zo vaak bij foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtIk denk dat je kleur balans wel goed zit,maar er is hier gewoon veel
aan blauwe kleuren.
gr.ron.pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
-
Ik vind dit wel een hele mooie ...
al zou ik de luchtpartij durven iets donkerder te maken
als ik omhoogscrol tot onder de keien dan zie ik net een heel mager groentensoepje dampenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
-
Bedankt voor de reacties
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtDe reflectie van de wolk vind ik heel erg mooi en zou deze proberen losgemaakt hebben van de middelste steen. Geen woord over het 'blauwe', ik kan me dit beeld perfect als de werkelijkheid voorstellen voorstellen
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk vind dit wel een hele mooie ...
al zou ik de luchtpartij durven iets donkerder te maken
als ik omhoogscrol tot onder de keien dan zie ik net een heel mager groentensoepje dampen
Trouwens ik denk dat de reflectie dan ook te licht wordt tov de lucht, en dan moet ook dit gedeelte mee verdonkeren.
En dat is nu net de reden waarom ik mijn foto's zo minimaal mogelijk bewerk... Too complicated, om het er natuurlijk te laten uitzien...
Maaruh, probeer zelf gerust iets, en je kan dit achter een linkje plaatsen, geen probleem voor mij hoor.
Bedankt voor jouw mening
Comment
-
Bedankt !
Oorspronkelijk geplaatst door Albert.m Bekijk berichtZeer mooie opname en het weergeven zoals het is, knap.
Albert
Comment
Comment