Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De overbelichting biedt geen meerwaarde naar mijn gevoel. Integendeel.
Verticale lijnen nog recht zetten, dat zwarte puntje in de lucht weg halen en zoals gezegd die storende situatie in de linker bovenhoek weg croppen.
Misschien dat een beetje meer contrast een meerwaarde kan bieden aan het geheel.
nu weet ik welk gevoel het bij mij oproept. Dit lijkt wel een decor dat voor een film is klaargezet. Het decor is klaar, maar de acteurs ontbreken nog.
Er zit geen 'leven' in.
Misschien door het perspectief een beetje dramatischer te maken, dat je't kan oplossen? ...
Mooi rustig hoekje, maar het effect is voor mij niet nodig.
Of de foto was reddeloos overbelicht, en probeer je hem op die manier nog "te verkopen"
Of je hebt een mooie foto verknald door dit effect toe te voegen...
Onbegrijpelijk voor iemand die zo veel moeite doet met meerdere belichtingen en HDR Layerblending om dit net te vermijden... Ieder zijn smaak en stijl natuurlijk
Compo is OK, maar denk dat ie nog sterker zou zijn door links en bovenaan een stuk te croppen.
Comment