Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kempisch landschapje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kempisch landschapje

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    Knappe plaat, met bakken vol sfeer !
    Hier dezelfde mening, hoewel de "bewerking" van Pascal er ook mag zijn, een kwestie van persoonlijke smaak denk ik.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Originele is voor mij ook de betere - de rechterbovenhoek mag dan niet perfect zijn; de plaat oogt helemaal écht
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Ik volg je volledig, en vind jouw originele dan ook de beste !

Ik hou ook van naturel, dat nogal altijd de sfeer het best weergeeft.
        Alleen als fotograaf weet je zelf hoe het beeld ontstond, en wat de werkelijkheid was.
        Als toeschouwer kan het soms allemaal niet fel en contrastrijk genoeg zijn, maar die was er dan ook niet bij...

Knappe plaat, met bakken vol sfeer !
        Mis ik hier iets Danny?
        Die is toch niet scherp die originele?
        Ik dan spreek ik niet over mijn overdone"wat ik al aanhaalde" maar je ziet toch een sfeerbeeld dat niet echt scherp is....
        Ik heb expres een overdone scherpte en contrast gedaan zodat je toch duidelijk het verschil ziet?
        Ik wil zeker niet in discussie treden hoor maar ik vind wel dat de originele qou compo goed is maar ik wou de rest wel even aangeven dat dit nog beter kan...
        Ik weet dat ge van het natuurgetrouwe houd maar zo onnatuurlijk is deze bewerking toch niet..buiten het fijt dat ik echt overdreven heb?
        Ik heb hem even achter een link geplaatst wegen vervuiling van dit topic...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Mijn eerste reactie op de orginele foto was ook dat ie inderdaad wat scherper mocht en dat de compo beter kon...

Update had me wel onmiddelijk te pakken waar de orginele dit niet had...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Mis ik hier iets Danny?
            Die is toch niet scherp die originele?
            Ik dan spreek ik niet over mijn overdone"wat ik al aanhaalde" maar je ziet toch een sfeerbeeld dat niet echt scherp is....
            Ik heb expres een overdone scherpte en contrast gedaan zodat je toch duidelijk het verschil ziet?
            Ik wil zeker niet in discussie treden hoor maar ik vind wel dat de originele qou compo goed is maar ik wou de rest wel even aangeven dat dit nog beter kan...
            Ik weet dat ge van het natuurgetrouwe houd maar zo onnatuurlijk is deze bewerking toch niet..buiten het fijt dat ik echt overdreven heb?
            Ik heb hem even achter een link geplaatst wegen vervuiling van dit topic...
            Komt inderdaad wat soft over, maar door de mist denk ik dat dit mede de sfeer bepaalt.

Maar je hebt gelijk hoor ! Misschien een beetje vreemd dat ik als "scherpte-freak" daar geen opmerking over gemaakt hebt.

Een tikkeltje scherper zou wel mogen...
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Komt inderdaad wat soft over, maar door de mist denk ik dat dit mede de sfeer bepaalt.

Maar je hebt gelijk hoor ! Misschien een beetje vreemd dat ik als "scherpte-freak" daar geen opmerking over gemaakt hebt.

Een tikkeltje scherper zou wel mogen...
              Ben blij dat we daar over eens zijn..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
              X