De inspiratie voor titels is ook een beetje zoek maar aangezien dit toch een vervolg is op de eerste Maïsstralen mag de titel wel dezelfde blijven dacht ik 
Toch even wat toelichting bij de foto.
Dit is een blend van twee opnames, eentje voor de lucht en eentje voor het veld.
Ik heb eerst in lightroom de witbalans een klein beetje aangepast
daarna zijn de saturatie (15%), het contrast (5%) en de structuur (15%) met viveza voor de ganse foto wat aangepast.
Als laatste is er nog een lichte colorefex filter op toegepast (darken/lighten center)
en verder niets
De foto is een paar tellen eerder geschoten dan de eerste maïsstralen.
Het was één van die momenten waar je snel moet beslissen wat je wil fotograferen want een tweetal minuutjes later is het strijklicht verdwenen.

Toch even wat toelichting bij de foto.
Dit is een blend van twee opnames, eentje voor de lucht en eentje voor het veld.
Ik heb eerst in lightroom de witbalans een klein beetje aangepast
daarna zijn de saturatie (15%), het contrast (5%) en de structuur (15%) met viveza voor de ganse foto wat aangepast.
Als laatste is er nog een lichte colorefex filter op toegepast (darken/lighten center)
en verder niets

De foto is een paar tellen eerder geschoten dan de eerste maïsstralen.
Het was één van die momenten waar je snel moet beslissen wat je wil fotograferen want een tweetal minuutjes later is het strijklicht verdwenen.

Comment