Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
edit: vergeten centreren Danny? 't was nog vroeg he ;-)
Ook mijn idee. Prachtige opname, maar het zwaartepunt ligt naar mijn gevoel te veel naar rechts. En daar bedoel ik niet mee dat het een puur symmetrische foto zou moeten zijn.
Deze had ik nog niet gezien maar die vind ik net iets beter dan de fris bruine...
Ik weet dat ik je niet moet vragen om deze foto te bewerken he maar een clonestamp aan de rechtse weg zou wonderen doen..En dan bedoel ik de hele weg weg....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ge moogt gij dat vragen... Ik snap ook wat je bedoelt. De weg loopt toch dood... Ligt er wat verloren bij he ?
Allez, Pascal, kben in mijnen goeien vandaag... Update geplaatst
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Deze had ik nog niet gezien maar die vind ik net iets beter dan de fris bruine...
Ik weet dat ik je niet moet vragen om deze foto te bewerken he maar een clonestamp aan de rechtse weg zou wonderen doen..En dan bedoel ik de hele weg weg....
Ge moogt gij dat vragen... Ik snap ook wat je bedoelt. De weg loopt toch dood... Ligt er wat verloren bij he ?
Allez, Pascal, kben in mijnen goeien vandaag... Update geplaatst
En zeg nu zelf...;Toch een topper nu vind ik..
Bedankt Danny.
Alles moet niet steeds zijn zoals het eruit zag..Het is het endresultaat wat telt.
Kom eens uit uw cirkel der gewoontes...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hmm, ik begrijp je Danny, ik hou ook meer van "naturel", maar je kunt hier moeilijk ontkennen dat de "plastische ingreep" toch voor wat "lifting" zorgt en de plaat dus op een nog hoger niveau tilt (... zou Jef H***berghs zeggen)
Als je de "naturel" niet zou gezien hebben, zou de update, na de overigens knap uitgevoerde clonestamping, gewoon een "superplaat" geweest zijn zoals je d'er hier al vele hebt laten zien. Deze ingreep is naar mijn gevoel geen "aanslag" op de werkelijkheid. Die weg had evengoed 100 meter meer naar rechts kunnen liggen hé
Kortom : wees blij met de update van deze zeer knappe plaat
Last edited by DominiekC; 20 juni 2011, 21:27.
Reden: typfoutje
Beetje afgelikt, beetje braaf maar van mij toch een mooie pluim, Danny. Uw plaatjes zijn
altijd perfect (licht, kleuren, compositie) en nu, dank zij Schoonspikke, nog iets perfecter.
Hier wordt schoonheid benadrukt, en niet de realiteit geweld aan gedaan. Dat is een groot
verschil.
Comment