Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Randgevalletje. Soms is het moeilijk het juiste evenwicht te vinden. En soms zit je er boenk op. Deze zegt geen 'boenk' bij mij
Maarre ... dat wil niet zeggen dat ik hem niet weet te waarderen. Ik blijf genieten van je foto's
Soms is het moeilijk het juiste evenwicht te vinden
Je hebt gelijk hoor Kohraya. Dat is iets waar ik nog aan moet werken. Soms ga ik iets te ijverig tewerk waardoor ik regelmatig nog een uitschuiverke maak. Merci voor je comment, 't is een goeie leerschool!
Ik plaats alvast een update achter een linkske met wat minder verzadiging
Goh, ik weet het nog niet zo. Het ziet er wat irrealistisch uit, net geschilderd.
Maar aangezien dit geen tegenlicht is,zou dit best de realiteit kunnen benaderen, een realiteit die alleen jij kent.
Mooie kleurtjes !
Is inderdaad zeer moeilijk te beoordelen, net wel of net niet "er over".
het lijkt mij ook een beetje onnatuurlijk, maar dat het daar mooi was toon je hier zeker aan.
Comment