Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Compo is iets moeilijker hier. Vooral links is het nogal druk doordat de voorgrond overgaat in de bootjes... Rechts daarentegen is het veel beter kijken...
't Ja het was kiezen of delen, oftewel een halve rij bootjes oftewel een hele rij met vooraan eentje met een donkerblauw zeil overtrokken.
Meer naar rechts was ook geen optie wegens te weing boten.
@ loena, je weet wel waar dit haventje is zeker?
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
't Ja het was kiezen of delen, oftewel een halve rij bootjes oftewel een hele rij met vooraan eentje met een donkerblauw zeil overtrokken.
De opname is voor mij uit evenwicht door de te aanwezige voorgrond, die hier voor mij geen meerwaarde geeft. Zonder die planten had het waarschijnlijk veel beter geweest, maar daar kan jij niet aan doen natuurlijk. Wel mooie, aangename kleuren en goed belicht.
Dat riet op de voorgrond kon onmogelijk ontweken worden, ze staan in het water.
Ik kon natuurlijk wel dichter bij het water gaan staan, maar dan had het echt geen uitzicht meer van een haventje gewezen.
Stijgers in het water (zonder voorgrond) geven nooit de indruk een haven(tje) te zijn. (Mijn mening natuurlijk maar.)
Nu ja, iedereen heeft zo zijn idee over hoe je nu je compo moet maken hé.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
@ loena, je weet wel waar dit haventje is zeker?
Grtz, RF
yep weet ik zeker ik fiets er wel eens naar toe dus in de buurt he
Te veel praatjes bij zo'n mooie prent. Hier hoort een goed humeur bij, misschien een lied-
je op een oude accordeon, en een hond die in de verte blaft.
Te veel praatjes bij zo'n mooie prent. Hier hoort een goed humeur bij, misschien een lied-
je op een oude accordeon, en een hond die in de verte blaft.
EXACTE.....
Mooie plaat Luc.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind het een mooi plaatje....misschien een beetje te donker li onder maar mijn blik gaat vooral naar die mooie belichte bootjes en de prachtige gekleurde wolkenlucht!
Gr Pascale
Comment