Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
yes Danny weeral HOF ,het wordt een gewoonte zeker
Het mag verdikke geen gewoonte worden, straks gaat hij op zijn lauweren rusten en da's net wat we niet willen we willen dat hij ons blijft verwennen met zijn prachtige foto's.
Af en toe moet hij eens beloond worden om gemotiveerd te blijven maar hij mag het geen gewoonte vinden
Oprechte felicitaties met je nominatie Danny maar verwen ons rustig verder
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
"la foto è bella"zou ik zeggen,man wat is dat toch weer prachtig ,ik denk dat je geluk hebt gehad met de klimaatomstandigheden ,heeeeel knap Danny
Prachtige foto. Ik heb me trouwens onmiddellijk laten verleiden om het album van Schotland te bekijken. Daar staan ook wat pareltjes bij elkaar, samen met geweldige muziek. Daar werkt het weer trouwens vaak mee Nice work!
... Ik heb me trouwens onmiddellijk laten verleiden om het album van Schotland te bekijken. Daar staan ook wat pareltjes bij elkaar, samen met geweldige muziek. Daar werkt het weer trouwens vaak mee Nice work!
Inderdaad ! Ik kijk al uit naar het album van Toscane ... Laat maar iets weten hé Danny
een pracht plaatje
kom hier eigenlijk veel te weinig kijken
maar de tijd ontbreekt me soms om op dit forum onderdeel te kijken
proficiat met je wel verdiende HoF
het is een toppertje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment