Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Als pano zou ik m niet maken, dan mis je de mooie blauwe lucht toch te veel vind ik.
Zoals hij hier nu staat
Super ook die rechte horizon en dan de scheve voorgrond! Echt goed opgemerkt!!
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Ik sluit mij aan bij Bouk. Als pano werkt ie denk ik nog beter. Dan komt er meer nadruk op de interessante elementen in de foto, de reden waarom je 'm genomen hebt.
Klopt. Ik heb er nog andere, uit andere standpunten, maar geen twee dezelfde (alle foto's uit de hand). Maar zal 'ns zien wat ik aan die lucht kan doen.
Dank voor alle comments!
Gek... bij mij zijn alle EXIFs zichtbaar, inclusief gebruikte lens.
Ik geloof dat jij dezelfde gebruikt, bouk, nl. de EF 17-40 f/4 L USM. Bij mij is dat eerder uitzonderlijk, omdat ik doorgaans de EF-s 17-55 f/2.8 IS USM op mijn 7D heb staan. Ik meen die dag enkel de EF 17-40 en de EF-s 10-22 (gebruikt voor het kapelletje en de dode boom) bij me gehad te hebben, kwestie van minder gewicht te moeten meezeulen.
Comment