Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie lucht maar, misschien die mooie beesten nog wat oplichten.
grt,bouk.
Bouk het was wel echt zo vroeg en ik wou eigenlijk niet de sfeer van de ochtend benadelen door een onnatuurlijke oplichting aan de bewerking te geven..
Hopelijk brgrijp je dat standpunt.
Heb trouwens al een beetje opgelicht.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Bouk het was wel echt zo vroeg en ik wou eigenlijk niet de sfeer van de ochtend benadelen door een onnatuurlijke oplichting aan de bewerking te geven..
Hopelijk brgrijp je dat standpunt.
Heb trouwens al een beetje opgelicht.
Ik zou het ook zo laten, anders zou het wel eens te onnatuurlijk overkomen.
Een knappe koe-foto
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Zo'n ochtendtafereel waarbij het je invalt dat je te vroeg uit bed bent gekomen, en toch
gelukkig bent omdat je weet dat het de moeite is. Je voelt je goed, je voelt je in je sas,
en dat zie je aan de foto. Mooi.
's Ochtends vroeg, het mooiste moment van de dag. Fraaie kleuren in de lucht en dat vleugje mist in de achtergrond is een mooie bonus. Ik zou de voorgrond nog wel wat meer oplichten - dat brengt de foto meer in balans, zonder dat het er onnatuurlijk uit hoeft te komen te zien. Een ouderwets grijs verloopfilter zou hier prima gewerkt hebben.
Comment