Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Foto wekt een beetje dubbele gevoelens op bij me..
De voorgrond is prachtig maar door het gekozen standpunt iets te veel van het goeie.
De Lucht had ik wat meer betrokken in het geheel omdat je dan ook een deel van de zee zou zien waardoor er nog meer diepte ontstaat..
De verdeling van het licht op de voorgrond en het achterste van de foto mocht wat meer in evenwicht zijn omdat er volgens mij serieus wat aan geblend is...Correct me if I'am wrong..
Toch een knappe plaat... die volgens mij ook niet zou misstaan in zw/w.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Verrassend beeld. Schrok er eerlijk gezegd een beetje van. Daarna had ik zin om met stenen
te gaan gooien. Ik vind dit heel mooi en begrijp niet goed dat niet meer mensen dit vinden.
Kijk, zo gebruik je een groothoek. Prachtige voorgrond, lucht is ook heel fraai. Wat hier mist, is een goede middengrond. Die duinen doen mij niet zoveel en de zee is te ver weg om echt iets toe te voegen. Gevolg is dat het hier vooral over stenen gaat met een mooie lucht, terwijl de perfecte foto volgens mij deze stenen in de voorgrond zou hebben, dezelfde lucht, maar een sterker onderwerp in de middengrond.
Comment