Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind deze wel goed hoor, had best een grotere versie willen zien.
misschien dat een pano het beter tot zijn recht brengt? zo snij je ook een stuk van de ietwat uitgebrande lucht af.
even over dat uitgebrande licht:
dat is een digitaal begrip (duh, digital forum) analoog is dat overstraling wat prima te controleren valt in de doka, een beetje doordrukken en het is iets donkerder, rustiger zonder allerlei pixel rommel. maar goed het is een scan van negatief, zeker niet de beste, maar we leren elke dag. binnen de compositie is deze "overstraling" een mooi spiegelbeeld van de witte sneeuw in het donkere vlak beneden, het versterkt elkaar daarom zou ik het nooit wegsnijden. ook zou het weglaten van de lucht het gevoel van ruimte beperken. kortom ik laat hem toch zo
even over dat uitgebrande licht:
dat is een digitaal begrip (duh, digital forum) analoog is dat overstraling wat prima te controleren valt in de doka, een beetje doordrukken en het is iets donkerder, rustiger zonder allerlei pixel rommel. maar goed het is een scan van negatief, zeker niet de beste, maar we leren elke dag. binnen de compositie is deze "overstraling" een mooi spiegelbeeld van de witte sneeuw in het donkere vlak beneden, het versterkt elkaar daarom zou ik het nooit wegsnijden. ook zou het weglaten van de lucht het gevoel van ruimte beperken. kortom ik laat hem toch zo
Comment