Deze herkennen jullie ondertussen waarschijnlijk al
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cipressenlaan
Collapse
X
-
-
-
Re: Cipressenlaan
Avond of ochtend? Knappe ritmiek en lijnenspel.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Mooie kleuren weer, al vond ik de vorige cipressen-foto wel beter wegens de mooie diepte in de foto.
Comment
-
Ok plaatje zonder meer
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties
Les, dit was 's ochtends...
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtAvond of ochtend? Knappe ritmiek en lijnenspel.
Comment
-
Dacht ik ook, zeker na het bekijken van je EXIFs. Maar Doudeke's post vóór de mijne zouden kunnen suggereren dat het om de avond gaat.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
O yes, I see...
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtDacht ik ook, zeker na het bekijken van je EXIFs. Maar Doudeke's post vóór de mijne zouden kunnen suggereren dat het om de avond gaat.
Comment
-
Ik kan hier ook niets anders zeggen dan dat het een heel mooie foto is!Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
-
-
Comment