...een koetje en een stier in de wei...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Liefde is...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Liefde is...
Wel een leuk taffereeltje, maar ik vrees dat meneer niet van plan is om trouw te zijn.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht...een koetje en een stier in de wei...
maar tis wel een mooi plaatje en heel mooi licht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtweet je dat wel zeker?
maar tis wel een mooi plaatje en heel mooi licht.
grt,bouk.
Comment
-
knap plaatje Kurt ...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtWat een Liefde....Merci Kurt...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtweet je dat wel zeker?
Voor de twijfelaars... links de koe, rechts de stier
Comment
-
Prachtig gouden licht, zowel op de twee "koetjes en kalfjes" () als op het omliggende landschap!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Mooi ge-"framed"
Comment
-
Een koe en een stier maar meer zegt deze foto me eigenlijk niet.
Groet
Kurt
Comment
-
Heb eerlijk gezegd ook dat gevoel...
Een mooie plaat van een koe en een stier, in een mooie omgeving, maar voor de rest heb je ons eigenlijk al veel te veel gewoon gemaakt
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtEen koe en een stier maar meer zegt deze foto me eigenlijk niet.
Groet
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtEen koe en een stier maar meer zegt deze foto me eigenlijk niet.
Comment
Comment