Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het was zoeken naar een balans om de voorgrond voldoende detail te geven zonder dat het erover werd. Meer belichten gaf een onrealistisch gevoel. Hopelijk is dat wat gelukt?
Bedankt voor de reacties
Aan de blend wat werk gehad maar nu ook zoveel niet. De zonnestralen piepten er al mooi door dus het was vooral een kwestie de stenen en achtergrond wat lichter te maken.
Da's een hele mooie, knap licht en ook belicht, mooie compo.
Ik ben akkoord met het "gevoel" qua balans van de shadow/highlights, maar visueel is de blending toch niet 100% perfect imho.
Rond de menhirs zitten scherpe witte randjes en halo's...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
...Geen gevoel van blending bij deze en dat komt natuurlijk over.
Zoals een aantal anderen heb ik hier gemengd gevoelens. De compositie en jouw visie vind ik heel boeiend, maar de verschilen in belichting zijn misschien iets te extreme om goed te overbruggen.
Da's een hele mooie, knap licht en ook belicht, mooie compo.
Ik ben akkoord met het "gevoel" qua balans van de shadow/highlights, maar visueel is de blending toch niet 100% perfect imho.
Rond de menhirs zitten scherpe witte randjes en halo's...
Nu zie ik het ook..Tja een mens wordt al wat ouder hé...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment