Het begint zo stilaan een traditie te worden ... en ook dit jaar leverde de koolzaadveldenjacht enkele leuke plaatjes op. Dit is er één van.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gele glooiing
Collapse
X
-
Gele glooiing
Het begint zo stilaan een traditie te worden ... en ook dit jaar leverde de koolzaadveldenjacht enkele leuke plaatjes op. Dit is er één van.
Labels: Geen
-
-
Re: Gele glooiing
Ik zou inderdaad de onscherpe onderkant even weghalen en dan de onderste lijn net als de gele in een puntje laten eindigen.
Het stuk foto rond de windmolens blijft me boeienMijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/
Comment
-
Ik vind dit wel mooi...maar ging die windmolens er niet bijgenomen.....ik heb hier zitten scrollen.....het geel uit de li hoek laten komen en de huisjes wegshoppen had hier een mooi abstract beeld geweest met een mooi en kleurrijk lijnenspel.
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht...maar ging die windmolens er niet bijgenomen.....ik heb hier zitten scrollen.....het geel uit de li hoek laten komen en de huisjes wegshoppen had hier een mooi abstract beeld geweest met een mooi en kleurrijk lijnenspel.
Comment
-
-
Knap kleuren- en lijnenspel !
Zou ook de onderste strook er af laten...
Comment
Comment