Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zalige kleuren mooi contrast en mooie bewerking
Maar toch stel ik mij vragen bij de linkerkant van de foto, waar er veel verschil zit in de rotsen tussen weerspiegeling en de bovenkant
Ook het verschil tussen de wolken rechts en links, rechterkant lijkt met een langere sluitertijd te zijn gemaakt dan de linkerkant ?
De rotsen zijn nochtans zoals ze waren hoor. Het lijkt me vanzefsprekend dat de rotsen die verder van het water liggen (dieper) niet binnen de weerkaatsinghoek vallen. Mocht ik een nog lager standpunt ingenomen hebben zouden die rotsen misschien ook tevoorschijn gekomen zijn. Trouwens als je de rechterkant goed bekijkt zul je daar ook duidelijke verschillen merken.
Wat de wolkenslierten betreft: deze zijn allemaal gemaakt met dezelfde belichting. Het zijn gewoon de vormen van de wolken die doen denken dat er rechts meer beweging is dan links.
De rotsen zijn nochtans zoals ze waren hoor. Het lijkt me vanzefsprekend dat de rotsen die verder van het water liggen (dieper) niet binnen de weerkaatsinghoek vallen. Mocht ik een nog lager standpunt ingenomen hebben zouden die rotsen misschien ook tevoorschijn gekomen zijn. Trouwens als je de rechterkant goed bekijkt zul je daar ook duidelijke verschillen merken.
Wat de wolkenslierten betreft: deze zijn allemaal gemaakt met dezelfde belichting. Het zijn gewoon de vormen van de wolken die doen denken dat er rechts meer beweging is dan links.
Bedankt voor jouw kritische blik
Inderdaad, daar heb je een punt over het standpunt en de weerspiegeling ervan en wat de wolken betreft heb je dan toch een uniek en prachtig natuurfenomeen vastgelegd Dries !
Voor mij persoonlijk is dit een HOF-plaatje en hopelijk zien we deze dan ook morgenavond terug
Ik ben het eens met Helen. Je kan het geen slechte foto noemen, zeker niet.
Maar ik vind de bewerking ook een beetje te. Ik denk dat ik het origineel misschien
liever zou zien.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment