Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooi maar dan zonder die rotsformatie, vind die te klein.
als de rotsformatie wat groter was (dichterbij) maakte het meer deel uit van de opname, nu vind ik het het mooie beeld juist verstoren.
grt,bouk.
mooi maar dan zonder die rotsformatie, vind die te klein.
als de rotsformatie wat groter was (dichterbij) maakte het meer deel uit van de opname, nu vind ik het het mooie beeld juist verstoren.
eerst en voorl : een knap beeld
maar het is toch wat tegenstrijdig : 15 m is al een serieus stukje steen, maar door de afstand helaas zo klein op je foto.
Zo'n minuscuul bootje naast de rots zou misschien de juiste verhoudingen tonen
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Maar dat is een kleinzierige opmerking bij een mooie foto van een gekende locatie in mijn lievelingsland.
Het standpunt is origineel, goed bedacht, zo heb ik de rots op foto nog niet eerder gezien.
En dat het licht op IJsland uniek is, is reeds geruime jaren ook objectief een uitgemaakte zaak
Comment