Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oei ... die horizon staat wel heel erg scheef
Even recht zetten en van de gelegenheid gebruik maken om het lijnenspel (van één van die twee ballustrade's) uit de rechter benedenhoek te laten vertrekken.
ik weet het toch niet helemaal hoor... het lijnenspel onderaan is inderdaad niet mis, maar het midden van de foto vertelt niets (véél te donker!). Terwijl de wolken misschien wel potentieel hadden gehad.
Ik kan zelf niet direct zeggen hoe je hier meer uit had kunnen halen; misschien had je je beter op de lijnen onderaan geconcentreerd want nu is het vis noch vlees in mijn ogen...
Dit is Showcase, je mag dus 1 update plaatsen, het origineel verwijderen wordt hier niet geapprecieerd.
Dus graag het origineel terug zetten boven uw update.
RF
Mod
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment