Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwevende boeien?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zwevende boeien?

strange
    ik blijf zoeken en dus zekerlijk geslaagd

greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

Comment

Wow, da's een heel speciale !

Kan het zijn dat de boeien er in geplakt zijn ? Door de lange sluitertijd lijkt het mij moeilijk ze zo scherp te krijgen, en ik zie ook lichte halo's, vooral rond die grootste boei.

Doet zeker geen afbreuk aan de foto hoor ! Het idee alleen al verdient een
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
        Wat een gek zicht, maar wél mooi
        Ga je er nog uitleg bij geven?
        Wat moet ik dan uitleggen?
        Was eigenlijk alleen die boeien aan het fotograferen en plots kwamen die meeuwen hier voor mijn lens vliegen....en ik dacht....moet wel ook mooi zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Wow, da's een heel speciale !

Kan het zijn dat de boeien er in geplakt zijn ? Door de lange sluitertijd lijkt het mij moeilijk ze zo scherp te krijgen, en ik zie ook lichte halo's, vooral rond die grootste boei.

Doet zeker geen afbreuk aan de foto hoor ! Het idee alleen al verdient een
        Danny....er is hier niets aan geshopt...niet geplakt...en die halo's..ik zie ze niet.
        Wel heb ik de foto wat opgeklaard....was te donker...zou het daardoor zijn?
        Is niet met lange sluiterstijd genomen....wel met mijn 70-300.
        Maar als je geinteresseerd bent in f - s - en iso....wil ik je die nog geven...maar zit nu op een andere pc.

Bedankt voor het kijken en reageren!
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
        X