Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tis een mooi landschap waar ik wat langer naar kijk maar het geheel komt me iets te donker over
Dan heb ik het over de huisjes.
Heb ook het gevoel dat ik er te dicht op zit.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Tis een mooi landschap waar ik wat langer naar kijk maar het geheel komt me iets te donker over
Dan heb ik het over de huisjes.
Heb ook het gevoel dat ik er te dicht op zit.
Huisjes toch wat te donker(kan zijn dat het ook zo was voor het blote oog)
Kan bv.met Lighroom plaatselijk wat opgehelderd.
De zee mist wat azuur,maar ook dit kan waarschijnlijk door weersomstandigheden veroorzaakt zijn.Je weet het "la donna è mobile" en zo ook de zee...
Iets te krap gekadreerd. Zou liever bovenaan iets meer ruimte hebben, en ook onderaan meer van het haventje willen zien.
Ik ken de streek niet zo goed, maar ben nu toevalling ook een Toscane trip aan het voorbereiden, en als ik het goed voor heb, is dit één van de dorpjes van Cinque Terre (ik denk Manarola), en ligt dit niet in Toscane...
Sla mij niet dood als ik het mis heb he
Dit is inderdaad niet Toscane maar maakt deel uit van de SD Toscane, op weg naar Toscane zijn we ook daar even gestopt, misschien is dat tegen de reglementen.
Dit is inderdaad niet Toscane maar maakt deel uit van de SD Toscane, op weg naar Toscane zijn we ook daar even gestopt, misschien is dat tegen de reglementen.
Comment