Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik sluit aan bij Bouk : de lucht toont onnatuurlijk, en ik vind dat je er teveel lucht hebt bijgeplaatst en te weinig voorgrond. Het toont vanonder allemaal wat krap opeengepakt maw.
Ik mis ook een echte eye-catcher. Om veel reactie los te weken ga je wat origineler uit de hoek moeten komen, want nu zie je voortdurend foto's van bloesems in boomgaarden.
Op zich, technisch dan, buiten de te blauwe lucht toch niet slecht.
Mvg, Tin_tin Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Ik sluit aan bij Bouk : de lucht toont onnatuurlijk, en ik vind dat je er teveel lucht hebt bijgeplaatst en te weinig voorgrond. Het toont vanonder allemaal wat krap opeengepakt maw.
Ik mis ook een echte eye-catcher. Om veel reactie los te weken ga je wat origineler uit de hoek moeten komen, want nu zie je voortdurend foto's van bloesems in boomgaarden.
Op zich, technisch dan, buiten de te blauwe lucht toch niet slecht.
Hier kan ik mee leven en er dus aan werken.
Ik heb het blauw vergeleken met andere foto's, het is net hetzelfde,
maar de partij blauw is waarschijnlijk te groot in de foto.
nog 1 vraagje: scherp genoeg?
Ik had hem beter in FBO gepost,
Ik heb hier en daar gevraagd wat mensen er van vonden,
maar dat zijn niet allemaal fotografen.
Comment