Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooi licht gevangen hoor. Ik vind 'm goed zoals hij is.
Een stukje eraf vind ik niet echt nodig want een verticale foto met een horizon in 't midden zou'k minder mooi vinden en van mij mag dat staketsel er ook bij, zelfs als silhouet. Wie is nu geïnteresseert in de details onder dat dak als je zo'n mooie zonsondergang ziet ? Ik ben er immers niet van overtuigd dat het oplichten ervan de sfeer ten goede zou komen.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Het plaatje is voor mij vooral een vakantie herinnering. Het terras van het restaurant waar we telkens verse vis aten, hoort nu eenmaal bij die herinnering
Mercikes toch voor jullie neutrale visie hier op.
Enkel het gedeelte boven de horizon kleurde rood op wegens de bewolking. De rest bekwam ik door een ps-filter.
Een vriend van me had wél een volledige rode lucht met zijn compactje. En ik wou niet onder doen voor hem
Comment