Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stalker Castle
Collapse
X
-
-
Re: Stalker Castle
Prachtige foto dama!Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
-
Weer een mooie
Comment
-
blijkbaar een zeer grijze zwaarbewolkte dag ,moeilijke omstandigheid om wat sfeer en karakter in je foto te brengen ,maar je bent daar wonderwel in geslaagd ,via die steen wordt je mooi geleid naar het kasteel "hoofdonderwerp" en vandaar verder de diepte van je foto in ,prachtige compo Danny ,weer een knappe
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KinglouieZat er ook een slechte foto tussen je reeks Danny?
mvg,
Kinglouie
Jazeker, al deze die ik hier niet gepost heb
Comment
-
Een hele mooie die goed in je reeks past
Je hebt ondertussen al een dik 'book of scotland' waarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtblijkbaar een zeer grijze zwaarbewolkte dag ,moeilijke omstandigheid om wat sfeer en karakter in je foto te brengen ,maar je bent daar wonderwel in geslaagd ,via die steen wordt je mooi geleid naar het kasteel "hoofdonderwerp" en vandaar verder de diepte van je foto in ,prachtige compo Danny ,weer een knappe
PrachtigNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Weer dik in orde Danny!!
Gr Pascale
Comment
-
Bedankt voor de reacties !
Pascal,
ik heb men set ND-grad filters verkocht omdat ik die niet gebruikte. Haal er evenveel uit door 3 opnames te nemen en te blenden.
Ook hier 3 opnames (lucht / water / castle + voorgrond)...
Er zat niet meer in de lucht, dus kon er ook niet meer uithalen, zonder de trukendoos van Nik of iets anders boven te halen, waardoor het beeld er misschien beter door wordt, maar minder realistisch...
Ge kent mij ondertussen wel he ? Pure nature
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtHad je met een ND grad filter niet wat meer eruit kunnen halen Danny...
Prachtige plaat.
Comment
Comment