Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
In Limburg zijn deze torens zoveel deel van het landschap geworden dat ik ze met een gerust geweten in dit forum onderdeel post. Heb onder z/w nog een "oude" versie van deze staan.
Ik begrijp wat Lin bedoelt. Die helle, "nieuwe" betonbalk belemmert het zicht naar dit oud verleden.
Misschien was iets naar links gaan een optie en onder de balk door heen schieten, als een soort doorkijkje dan ?
Heb ik ook al gedaan maar, alweer, wordt een beetje "gewoontjes".
Ik zal er toch eens één plaatsen in een ander topic (is hier showcase, mag er maar ééntje)
Mijn mening ken je al hé...
Ik vind die wel mooi - dat 'nieuwe' accentueert imo het oude gedeelte.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik vind die wel mooi - dat 'nieuwe' accentueert imo het oude gedeelte.
Zelfde mening....het oude wordt verdrongen door het "nieuwe"....zoals met vele dingen tegenwoordig!!
De herhaling van de diagonale lijn vind ik hier ook goed!
Gr Pascale
Comment