Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lente bokeh
Collapse
X
-
-
Re: lente bokeh
overbelicht.
niet scherp.
erg druk.
te groot.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtoverbelicht.
niet scherp.
erg druk.
te groot.
grt,bouk.
Comment
-
is het gegeven "bokeh" niet altijd druk en onscherp???
toch een stijlkenmerk me dunkt?
Maar vind jullie mening wel waardevol!
Het was overigens een shoot n go,was aan het fietsen met mn cam,en tsjakka geschoten,zonder me verder over precieze instellingen te bekommeren,vandaar de "overbelichting,was n prachtig zonnige dag,en dat wilde ik gewoon tonenPowered by Nikon D700
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dkeyjon Bekijk berichtis het gegeven "bokeh" niet altijd druk en onscherp???
leren. Maar niet alles leent zich daar even goed voor. En dat is misschien wel de zwakte.
Al hou ik er toch een lentekriebel aan over.
Comment
-
Sorry, voor mij ook overbelicht en daardoor niet showcase-waardig. Als je zoals je aangaf, wou tonen dat het een prachtige zonnige dag was, zonder de foto al dan niet mooi te vinden van jezelf, post je beter in beginnershoek of fotobeöordeling. Zo kan je leren wat de sterktes en zwaktes zijn van je opnamen, om je later te wagen aan showcase. In het begin dat ik op BD zat maakte ik dezelfde fout.Jochenvde Photography
Flickr
Comment
-
-
Bokeh is een stijl die het van Licht moet hebben,ik kan het met de beste wil van de wereld niet "overbelicht" noemen,ik zie het dus als een stijl-oefening,zeker geen perfectie,daar ben ik het over eens...eerder sprankelend van licht
f/3.5 bij 1/100 en ISO 500 is inderdaad heel licht bij een zonnige dag,maar ik vind het er nog niet echt over
Alles is dus relatief,en vind dit persoonlijk zeker geen beginnersfoto zoals men hierboven suggereerde
Bedoeling is dat we van elkaar leren,showcase betekent harde kritiek,maar ik durfde het wel aan met deze foto
Natuurlijk,.... mijn kind,schoon kind,...Last edited by dkeyjon; 30 maart 2011, 20:05.Powered by Nikon D700
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dkeyjon Bekijk berichtbokeh is een stijl die het van Licht moet hebben,ik kan het met de beste wil van de wereld niet "overbelicht" noemen,maar het is een stijl-oefening,zeker geen perfectie,daar ben ik het zeker wel over eens...maar gewoon sprankelend van licht
alles is dus relatief,en vind dit persoonlijk zeker geen beginnersfoto zoals men suggereerde
Ik heb je foto's eens bekeken op Flickr, en ik ben onder de indruk! Misschien reageerde ik wat overhaast door te suggereren dat je "beginner" bent. Je hebt een apparte stijl die ik zeker kan apprecierenJochenvde Photography
Flickr
Comment
-
Misschien net niet overbelicht, maar het gemis aan details maakt hier toch een soepje van...
Kan mij niet echt bekoren...
Comment
Comment