Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Alsof ze ooit aan iets geweldigs begonnen zijn. Tot ze op een gegeven moment hebben ge-
gedacht: dit is geweldig. Waarom verder gaan? Zo houden we ook nog een mooie strakke
lucht over. Het ziet ietwat lachwekkend uit.
Maar doet dit niet alles, alles welbeschouwd? Mooie fotografie.
Mercikes voor jullie meningen.
Ik geef toe dat deze niet dezelfde trefkracht heeft van mijn foto in week 39 van 2010, maar het is er eentje met hetzelfde uitgangspunt; horizon extra laag en véééél lucht.
Kwestie van goesting en dat is niet verkeerd
Als mijn geheugen me niet in de steek laat had die andere foto de maan als aandachtstrekker helemaal bovenaan in de lucht en dat werkte perfect.
De foto die je hier nu laat zien is ook knap maar hij mist net dat aandachtspunt.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Vind de lucht wel wat vlekkerig overkomen. Zijn dit sluierwolkjes of eerder banding / artefacten ?
Het origineel heeft lichte banding, maar Tinypic maakt er blijkbaar een vlekkerige toestand van. Artefacten als gevolg van het comprimeren misschien? Ik ga het in 't oog houden.
Comment