Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het beeld vind ik hier heel mooi!
Goede diepte....een koppeltje in de verte....mooie schaduwen....misschien had er idd. wat meer contrast mogen zijn.
Gr Pascale
Frans ik moet mijn voorgangers hier toch wat bijtreden ,ik denk ook dat deze in kleur een prachtfoto zou zijn ,maar miss met wat meer contrast zou hij nog heel wat beter ogen ,
wel heel mooi van compo en diepte in de foto met als extra die mensen in de verte
Ik vind het toch wel een mooi beeld, zeker de compo is in orde met die dikke bomen die je één voor één de diepte inleiden.
Misschien ook wel de moeite in kleur.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Awel Frans die vind ik beter....
Heb die eens afgesneden in de voet van de eerste boom en zo wordt de diepte nog beter...
Ik hoor U al zeggen...Kon die dat niet eerder zeggen??
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Awel Frans die vind ik beter....
Heb die eens afgesneden in de voet van de eerste boom en zo wordt de diepte nog beter...
Ik hoor U al zeggen...Kon die dat niet eerder zeggen??
Je gaat het niet horen Pascal, de wind zit fout
maar eigenlijk heb je gelijk
ik wou aan het resultaat van mijn nieuwe bridge-speeltje niet knippen ... had eigenlijk beter wel gedaan toch
een volgende keer beter ... (misschien )
En omdat gij alleman niet zijt ... heb ik dan maar wat bijgeknipt ook ... maar nu stop ik met veranderen hoor
Last edited by Frakske; 28 maart 2011, 16:18.
Reden: extra info
Comment