Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
ik kan jouw fotografische inslag helemaal niet volgen heylo, ik zie er geen lijn in.
daar presenteer je een prachtige landschapsfoto.
maar hier schotel je ons dan weer een karikatuur voor.
ik kan jouw fotografische inslag helemaal niet volgen heylo, ik zie er geen lijn in.
daar presenteer je een prachtige landschapsfoto.
maar hier schotel je ons dan weer een karikatuur voor.
Dat je me niet kan volgen is uw probleem, niet het mijne.
Dit is gewoon een, hoe moet je dit noemen, ( doorkijkje ? ) dat zich langs de Zenne bevindt. Heb dit op mijn eigenzinnige wijze, en zoals gesuggereerd wordt zoals de tekst aangeeft, zo in beeld gebracht. Dus: eigen inbreng, eigen interpretatie, ..... etc.
Dus geen gewone registratie.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Weer alles kaarsrecht vind ik..Maar nu moet ik wel effe een spelbreker zijn en dat is de compo in het kader...HAd je wat hoger gestaan dan was de onderste strook meer gevuld met gras en de andere rest met de beek...
Weet niet zo goed..en toch kijk je er wat langer naar.
Die rechtse strook is wel de aandacht trekker die me volledig afleid.
Das mijn gedacht hé en dat hoeft niet serieus genomen te worden.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Weer alles kaarsrecht vind ik..Maar nu moet ik wel effe een spelbreker zijn en dat is de compo in het kader...HAd je wat hoger gestaan dan was de onderste strook meer gevuld met gras en de andere rest met de beek...
Weet niet zo goed..en toch kijk je er wat langer naar.
Die rechtse strook is wel de aandacht trekker die me volledig afleid.
Das mijn gedacht hé en dat hoeft niet serieus genomen te worden.
Hey Pascal
Heb me, met dat oude lijf van me, in alle richtingen gewrongen.
Van plat op de buik tot op de rug. Probleem is, ( was ) dat net ernaast enkele knooppunt wegwijzers stonden, en die hoeven er toch niet op hé. Een was dat ik een opname gemaakt heb met alleen de lucht als achtergrond. Was ook niks. Dus, .....is het deze geworden met op de achtergrond, helaas niet herkenbaar de middeleeuwse sluistoren met de kademuren die dateert uit eind 13de-begin 14de eeuw. Enkel de ruïne van het vroeger tolhuis is bewaard gebleven na de Eerste Wereldoorlog.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Heb me, met dat oude lijf van me, in alle richtingen gewrongen.
Van plat op de buik tot op de rug. Probleem is, ( was ) dat net ernaast enkele knooppunt wegwijzers stonden, en die hoeven er toch niet op hé. Een was dat ik een opname gemaakt heb met alleen de lucht als achtergrond. Was ook niks. Dus, .....is het deze geworden met op de achtergrond, helaas niet herkenbaar de middeleeuwse sluistoren met de kademuren die dateert uit eind 13de-begin 14de eeuw. Enkel de ruïne van het vroeger tolhuis is bewaard gebleven na de Eerste Wereldoorlog.
Je hebt er tenminste plezier aan beleefd en een goede fitness training wat goed is voor je oude lijf. Ik vind de plaat wel goed hoor..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Goed gezien en mooi ingekaderd; door je handtekening dacht ik eerst even dat het kader nadien gemaakt was.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment