Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ondertussen heb je ons al verwend met veel mooiere plaatjes
Nogal veel dichtgelopen zwart, en heel storende reflectie in het water. Het zonnetje valt nog net mee, maar misschien toch wel bukken of opzij geen, zodat het iets meer achter de bomen zat.
Door de herinnering zal deze foto voor jou wel een grotere waarde betekenen
Ondertussen heb je ons al verwend met veel mooiere plaatjes
Nogal veel dichtgelopen zwart, en heel storende reflectie in het water. Het zonnetje valt nog net mee, maar misschien toch wel bukken of opzij geen, zodat het iets meer achter de bomen zat.
Door de herinnering zal deze foto voor jou wel een grotere waarde betekenen
ja ik weet het het is geen hoogvlieger ,miss mij wat teveel laten leiden door emoties ,maar kwaliteitshalve had ik hem miss beter in beoordeling geplaatst ,en zoiets ziet men al gauw aan de aantal reacties dat men krijgt
toch dank voor de eerlijke meningen
Een andere foto die wij gewoon zijn van je.....maar het heeft wel iets....mooie kleuren, reflectie, sfeer en silhouetten....voor mij mocht er wat detail te zien zijn in de donkere partijen .
Gr Pascale
Comment