Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Zou je het mooi vinden mocht het reflectie-vlak ietske opgelicht worden? Ik in ieder geval wel. Je zit met een tikkel teveel ruis in het donkerste gedeelte van de reflectie
bedankt mensen voor de leuke commentaar, en inderdaad minder donker maakt em sterker.
mijn ps kennis is miniem, en ga daar nie aan beginnen prutsen links aan die bomen, indien iemand dit kan, doe maar seintje, ik mail em fullsize
thx
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Oorspronkelijk geplaatst door Joeri De GrandeBekijk bericht
bedankt mensen voor de leuke commentaar, en inderdaad minder donker maakt em sterker.
mijn ps kennis is miniem, en ga daar nie aan beginnen prutsen links aan die bomen, indien iemand dit kan, doe maar seintje, ik mail em fullsize
thx
joeri
Stuur em maar door als je wil?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment