Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
je hebt hier een hele mooie zonsondergang vastgelegd
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
mooi maar vind toch de boom te dominant.
het weggetje leuk uit de hoek maar lijkt er wat tegenaan gegooid.
nogmaals een mooie opname, maar waarbij ik vind dat er net effe tè veel aandacht is besteed aan de compo (ja...dat kan ook hoor).
grt,bouk.
Ik heb weinig probleem met de compositie, het gaat hem ook om de boom, dus die mag dan toch wel prominent in beeld komen. Voorgrond had misschien iets lichter gemogen. en misschien dat paaltje op de voorgrond wegwerken?
Die boom komt me trouwens bekend voor :-) Vlak bij mijn grootouders...
Heb een update geplaatst, zonder paaltje vooraan, en voorgrond iets opgelicht.
Bouk,
bedankt voor jouw mening !
Snap niet goed wat je bedoelt met "weggetje er tegenaan gegooid" en "te veel aandacht aan besteed"...
Dat de boom dominant is, was een bewuste keuze, en zo'n prachtboom verdient het ook mooi in de kijker te staan, niet ?
mooi maar vind toch de boom te dominant.
het weggetje leuk uit de hoek maar lijkt er wat tegenaan gegooid.
nogmaals een mooie opname, maar waarbij ik vind dat er net effe tè veel aandacht is besteed aan de compo (ja...dat kan ook hoor).
grt,bouk.
................
Bouk,
bedankt voor jouw mening !
Snap niet goed wat je bedoelt met "weggetje er tegenaan gegooid" en "te veel aandacht aan besteed"...
nou...heb gewoon het gevoel, dat je het weggetje er alleen voor de compo bij genomen hebt.
het weggetje heeft niet de goede loop om zoveel aandacht te krijgen.
had het weggetje nou achter de boom doorgelopen, had het een betere functie gehad in het geheel.
grt,bouk.
Comment