Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je had hier een mooie dag met rimpelloos water.
Nu heb je dat riet zo vol op de voorgrond gezet dat dit
je hoofd onderwerp gaat worden, terwijl ik zo graag naar achteren
wil kijken.[want dat vind ik veel interessanter].
Het bootje was losgeslagen van de verankeringsplaats vlakbij dit riet. Je kan de horizontaal gekleurde verankeringsstaaf laag midden in het riet waarnemen.
Beide onderwerpen staan weliswaar in de krachtlijnen van de gulden snede, maar wellicht door de "massa" van het riet vertrekt de leesbeweging in het beeld wellicht hier, en niet linksboven naar rechtsbeneden...
Wat minder scherptediepte in de voorgrond op het riet had hier een oplossing kunnen bieden... of niet ?
Ik wil zowel het ankerpunt als het losgeslagen bootje in beeld houden omdat ze m.i. samenhoren. Anders titel gewoonweg "verlaten visserbootje" noemen of zoiets...
Comment