Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Update is zeker niet beter. Het is nu veel te veel opgelicht, waardoor ook het lichtspel op de rotsen weg is.
Er mag wel nog contrast zijn tussen lichte en donkere partijen van de rotsen.
Update is zeker niet beter. Het is nu veel te veel opgelicht, waardoor ook het lichtspel op de rotsen weg is.
Er mag wel nog contrast zijn tussen lichte en donkere partijen van de rotsen.
'k vondt het persoonlijk ook niet echt dat,
't zal nog eens een tripje naar de Hoëgne worden denk ik
vind het tans geen slecht plaatje
maar oplichten was hier geen oplossing omdat er in het donkere deel recht geen stuctuur zat en dan foefelen met de bovenste rotsblok bied ook geen oplossing dus laat hem maar zoals die is
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
vind het thans geen slecht plaatje
maar oplichten was hier geen oplossing omdat er in het donkere deel recht geen structuur zat
persoonlijk vond ik in dat donkere het contrast en de licht inval op de rotsblokken juist wel iets hebben,
zo heeft ieders zijn keuze
bedankt
dat is wet ik bedoelde laten zoals die is
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
een belichtingsversie er ergens tussenin zou perfect zijn. De foto is goed, alleen nog wa met de schuiverkes spelen en hou het maar bij de eerste kaderversie, de tweede vind ik minder
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
'k Ga voor de originele
'k Zou de donkere partijen ff selekteren in snelmaskermodus en ff oplichten in niveaus, de rest blijft onaangeroerd, probeer maar eens!
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment