Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In de beginnershoek staat er inderdaad 1 betere, slechts 1... geef ik ook toe, met dit bereik was dit voor mij het maximum haalbare.
Ik zit hier al 3-4 jaar, waarom moet ik dan in beginnershoek posten? Ik kan de kritiek gerust verdragen en dat is ook de enige voorwaarde om hier te posten.
sticky: Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
Showcase is bedoeld voor de betere foto.
Als de foto's in de beginnershoek dan zoveel beter zijn, zijn zij diegene die de foute plaats hebben gekozen Vinny, niet ik.
En als ik zie wat men van de supermoon nog allemaal op dit forum zet, mag deze van mij er gerust bij...
ps. er was inderdaad iets mis met de foto maar kon dit pas zien vandaag aangezien ik gisterenavond de foto had upgeload van mijn telefoon.
mvg
Dimitri
5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be
In de beginnershoek staat er inderdaad 1 betere, slechts 1... geef ik ook toe, met dit bereik was dit voor mij het maximum haalbare.
Ik zit hier al 3-4 jaar, waarom moet ik dan in beginnershoek posten? Ik kan de kritiek gerust verdragen en dat is ook de enige voorwaarde om hier te posten.
sticky: Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
Showcase is bedoeld voor de betere foto.
Als de foto's in de beginnershoek dan zoveel beter zijn, zijn zij diegene die de foute plaats hebben gekozen Vinny, niet ik.
En als ik zie wat men van de supermoon nog allemaal op dit forum zet, mag deze van mij er gerust bij...
ps. er was inderdaad iets mis met de foto maar kon dit pas zien vandaag aangezien ik gisterenavond de foto had upgeload van mijn telefoon.
mvg
Dimitri
Zoals je in je sticky plaatst: 1) De betere foto 2)mag aan harde kritieken verwachten 3) Showcase is bedoeld voor de betere foto
En hier heb ik dus niet gezegd wie waar moest posten. Maar als je zelf zegt dat er iets mis is met de foto... Ik heb ook niet gezegd dat je foto NIET-showcasewaardig zou zijn. Ik maakte de opmerking dat ik, nog steeds naar mijn mening, dat er in "beginnershoek" betere staan. Het is nu natuurlijk makkelijk te vergelijken: er zijn hier tientallen fotografen die het fenomeen vast gelegd hebben...
En het is niet omdat je hier al 3-4 jaar zit dat je daarom MOET posten in SC, terwijl het ook niet zo is als je nog maar pas lid bent dat je verplicht bent om in "beginnershoek" te posten. De zgz "junior member" kan namelijk al jaren professioneel fotograferen en nog maar pas lid zijn.
En het is niet omdat je hier al 3-4 jaar zit dat je daarom MOET posten in SC, terwijl het ook niet zo is als je nog maar pas lid bent dat je verplicht bent om in "beginnershoek" te posten. De zgz "junior member" kan namelijk al jaren professioneel fotograferen en nog maar pas lid zijn.
dat weet iedereen, ik post zowel SC als Fotobeoordeling...
Graag einde discussie en terug naar de foto,
dankuwel
mvg
Dimitri
5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be
Comment