Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Catsberg 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Catsberg 2

Schrijven met licht dat we hier wellicht allemaal, maar er zijn er een paar onder ons die er
    in slagen om te dromen uit te beelden met licht. Ja, ze af en toe kom je er eens eentje op
    je weg tegen. Misschien is dit wel de reden dat ik hier te veel rondzwerf.

Comment

Perfect de vroege ochtendlijke sfeer weergegeven vanop de Mont Des Cats. Ik heb er vroeger ook al gestaan 's ochtendsvroeg maar ik had nog nooit het geluk om zo'n prachtige kleuren te zien en ze zo mooi vast te leggen. Een heel sterke foto
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

mooi, zonder blauw zweem en met ietsje meer contrast zou ie nog beter zijn denk ik
        groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
          mooi, zonder blauw zweem en met ietsje meer contrast zou ie nog beter zijn denk ik
          sommige noemen het blauwzweem .... maar waarom noemt de periode voor zonsopgang en na zonondergang het "blauwe uurtje"
          Je kunt de blauwe tint wegnemen maar neemt eveneens de werkelijke kleuren van die ochtend weg. Ik verkoos om het hier natuurlijk en waarheidsgetrouw weer te geven

onderstaande update is met iets meer contrast en maakt de foto zeker niet mooier
          Het maakt de lucht onrealistisch en de bomen in de voorgrond veel te donker

mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
            sommige noemen het blauwzweem .... maar waarom noemt de periode voor zonsopgang en na zonondergang het "blauwe uurtje"
            Je kunt de blauwe tint wegnemen maar neemt eveneens de werkelijke kleuren van die ochtend weg. Ik verkoos om het hier natuurlijk en waarheidsgetrouw weer te geven

onderstaande update is met iets meer contrast en maakt de foto zeker niet mooier

[IMG]http://i1129.photobucket.com/albums/m505/Devid_Camerlynck/lloydcole-001.jpg

Oef ja...Weg met die handel..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hey Devid,
              sorry, maar dit noem ik niet "iets" meer contrast. Dit trekt er inderdaad niet op...

Heb wat met de levels geprobeerd, en met 20-0.91-229 ziet het er voor mij veel pittiger uit.

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht

www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Hey Devid,
                sorry, maar dit noem ik niet "iets" meer contrast. Dit trekt er inderdaad niet op...

Heb wat met de levels geprobeerd, en met 20-0.91-229 ziet het er voor mij veel pittiger uit.
                even getest
                0,91 en 229 doen weinig verschil
                maar die 20 maakt imho teveel dichtgelopen zwart
                7-0,85-209 is nog doenbaar
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Working...
                X