Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik hou van pure schoonheid... Heb al die tralala niet nodig.
Er zitten hele mooie kleuren in, ook de compo zit goed.
Zou die graag eens onbewerkt zien (tenzij je die zo genomen hebt met een lensbaby of een T/S ?)
Zou die graag eens onbewerkt zien (tenzij je die zo genomen hebt met een lensbaby of een T/S ?)
Volledig mee eens hoor maar Santorini is al zo plat gefotografeerd dat dit wel een extra vormt bij de foto vond ik. Als het in mijn ogen geen meerwaarde betekende dan had ik hem zo niet bewerkt.
Is ook mijn idee, zou ook liever het origineel zien
Volledig mee eens hoor maar Santorini is al zo plat gefotografeerd dat dit wel een extra vormt bij de foto vond ik. Als het in mijn ogen geen meerwaarde betekende dan had ik hem zo niet bewerkt.
Ik begrijp je keuze en ik hou er wel van maar ik heb ook al gemerkt dat het effect nogal tegengestelde reacties oproept. De ene vindt het heel knap, de andere vindt het maar niks. Ik hoor bij die eerste groep.
Heb ik ook al gemerkt. Iedereen probeert wat binnen de lijnen van de fotografie te lopen. De brave standaard, de 100 in een dozijn plaatjes scoren hier goed maar ik ben vaak op zoek naar eens iets anders. Als het er niet bij past voeg ik het niet toe. Idem met bewerkingen naar HDR. Sommige onderwerpen hebben deze techniek nodig, sommige niet. Ik ben van mening als het een meerwaarde betekend dan maak ik het zo naar mijn gevoel. Ik vertrek ook met de gedachte wat ik er later mee ga doen als ik de foto maak.
Comment