Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de update een heel sterke plaat. De contrasten en de zw/w omzettting zijn erg proffesioneel gedaan. Ook de compositie waardoor het strand zo in beeld word gebracht is erg goed gezien.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Met of zonder reclamebord of antenne ... update of origineel voor mij allebei gewoon steengoed.
Je voelt gewoon de sfeer van het moment wat ik het belangrijkste vind in dit beeld
Met of zonder reclamebord of antenne ... update of origineel voor mij allebei gewoon steengoed.
Je voelt gewoon de sfeer van het moment wat ik het belangrijkste vind in dit beeld
Dat was idd de bedoeling...de sfeer van het moment weergeven....en ik mag zeggen....het was weer eens een "plat op de buik" opname....en zand dat heb ik wel geproefd....ja!!!!
Dat was idd de bedoeling...de sfeer van het moment weergeven....en ik mag zeggen....het was weer eens een "plat op de buik" opname....en zand dat heb ik wel geproefd....ja!!!!
Gr Pascale
Maar dat is weer snel vergeten als je een prachtige foto op de wereld hebt gezet, zoiets als kindjes krijgen
Alle gekheid op een stokje, het is een waarlijk meesterwerk geworden.
Comment