Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker, op een bepaald moment was het file 5,6 GigaBytes!
afgewerkt in 16 bit TIF.
De limiet van het forum is 900 pixels.. kmag dus niks groters posten maar komt inderdaad niet zo goed uit op een scherm.
Kdenk erover om een Print te laten maken van 80cm of een meterke of zo, zal wel cool zijn...
Ziet er inderdaad meer uit als iets dat gehaakt is dan gefotografeerd. Toch vind ik het
best wel indrukwekkend, maar net als mijn voorgangers had ik hier graag een grotere
versie van gezien.
Gewoon een linksje plaatsen. Please.
Wat het HDR effect betreft, Dama, 't is zeker uitgesproken. Overdreven, tja, da's jouw interpretatie natuurlijk. Ik ben er wel blij mee op deze manier. misschien iets minder vignet aan de bovenkant. Het is zeker niet 'natuurlijk' of waarheidsgetrouw maar wel mooi vind ik... Je moet het daar natuurlijk zeker niet mee eens zijn.
Prima haakwerkje. Of iets anders uit het snit en naad departement. Je moet me mijn
observaties maar niet kwalijk nemen, mijn fantasie is immers groter dan mijn kennis.
En zolang ik het mooi vind.
En die grote vind ik prachtig, alsof de duivel ook zijn stad heeft geschept.
Tja, ze heeft wat ruimte nodig deze foto... zelfs die achter de link heb ik nog een beetje groter gemaakt.
Allez, ben blij dat het jullie kan bekoren,
wat het 'bewerkte' betreft, deze foto is één grote bewerking natuurlijk. gestiched panorama en dan nog eens HDR. een serieus werkje kan ik u vertellen maar meer dan de moeite waard!
Dit was mijn eerste HDR/Pano poging, er volgen er zeker nog!
Ik vind het super die dreigende luchten zo maar ik snap goed dat sommigen het 'fake' of zo vinden (zeker in het 'natuur en landschappen' forum), ikke nie en da's het belangrijkste. ik kan ook 'gewone' foto's maken, hoor maar ik vind dit nu even spannender.
Comment