Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je exif gegevens in de foto laten iets heel anders zien: f2.8 - 2000"
Ik vond je f5.6 al te weinig. Met zo'n mooie achtergrond mag er gerust wat meer scherpte in het beeld zijn.
Als het de bedoeling was de bus los te laten komen van de achtergrond, dan had je ook een lager standpunt mogen nemen zodat hij boven de horizon uit kwam. Tevens creëer je meer drama op die manier. Nu gaat de magie verloren in een hoekje van de foto.
Het oranje effect van de bewerking op het gras (vignetering?) doet het ook niet bij mij. Onder de bus zie je trouwens een mooie groene rechthoek, wat ik wel vreemd vind ogen. De 2 stenen rechts onder zou ik weg shoppen.
Voor de rest vind ik de kleuren en de dreigende lucht wel mooi.
Geweldig onderwerp, maar je kan hier véél meer uit halen.
Je exif gegevens in de foto laten iets heel anders zien: f2.8 - 2000"
Ik vond je f5.6 al te weinig. Met zo'n mooie achtergrond mag er gerust wat meer scherpte in het beeld zijn.
Als het de bedoeling was de bus los te laten komen van de achtergrond, dan had je ook een lager standpunt mogen nemen zodat hij boven de horizon uit kwam. Tevens creëer je meer drama op die manier. Nu gaat de magie verloren in een hoekje van de foto.
Het oranje effect van de bewerking op het gras (vignetering?) doet het ook niet bij mij. Onder de bus zie je trouwens een mooie groene rechthoek, wat ik wel vreemd vind ogen. De 2 stenen rechts onder zou ik weg shoppen.
Voor de rest vind ik de kleuren en de dreigende lucht wel mooi.
Geweldig onderwerp, maar je kan hier véél meer uit halen.
Volledig mee eens.....hier had je veel meer kunnen uithalen....maar misschien volgen er nog!!
Maar vind het wel knap....zo'n oud vervallen bus midden in dit prachtig natuur!
Gr Pascale
Ooit hebben er mensen in gezeten. Een chauffeur die meestal zwijgzaam was. Een meisje
dat nogal graag en veel lachte. Een jongen die haar niet krijgen kon. Maar dat belette hem
niet met zijn hoofd tegen het raam te leunen en van haar te dagdromen. Daar was iemand
zo gelukkig dat ze tegen een wildvreemde zei dat ze in verwachting was, nog voordat haar
man het hoorde. Er werd in gehuild om het verlies van een oude zieke man. Er werd ook
een klein beetje opgelucht in uitgeademd. De dood kan genadig zijn. En almaar dezelfde
weg legde de bus af. Over slechte wegen en door goede bergen, gevuld met verhalen, met
dromen, met pijn en geluk en verdriet.
Nu staat ze daar, in een foto, als iets waar ze niet wisten wat mee aan te vangen zoals we
nooit goed raad weten wat aan te vangen met de dingen die voor ons afgedaan hebben. Ik
vind dit mooi.
ooit hebben er mensen in gezeten. Een chauffeur die meestal zwijgzaam was. Een meisje
dat nogal graag en veel lachte. Een jongen die haar niet krijgen kon. Maar dat belette hem
niet met zijn hoofd tegen het raam te leunen en van haar te dagdromen. Daar was iemand
zo gelukkig dat ze tegen een wildvreemde zei dat ze in verwachting was, nog voordat haar
man het hoorde. Er werd in gehuild om het verlies van een oude zieke man. Er werd ook
een klein beetje opgelucht in uitgeademd. De dood kan genadig zijn. En almaar dezelfde
weg legde de bus af. Over slechte wegen en door goede bergen, gevuld met verhalen, met
Nu staat ze daar, in een foto, als iets waar ze niet wisten wat mee aan te vangen zoals we
nooit goed raad weten wat aan te vangen met de dingen die voor ons afgedaan hebben. Ik
vind dit mooi. :g:g
Ooit hebben er mensen in gezeten. Een chauffeur die meestal zwijgzaam was. Een meisje
vind dit mooi.
Comment