Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer mooie lucht, en natuurlijk een prachtige setting.
De overige 25%, namelijk de voorgrond, mocht iets boeiender voor mij.
Al heel wat knappe foto's gezien van je prachtige reis
Dank je allen.
Na het hier uitproberen volg ik jullie. Iets donkerder is idd beter.
Bedankt voor de tips
mvg,
Kinglouie
Kan er moeilijk men mening over geven daar ik de eerste versie niet kan opvragen. Wat ik wel weet dat je het jezelf niet makkelijk hebt gemaakt om vanuit deze plaats het geheel in beeld te brengen. Mss was er ook geen andere mogelijk ... vandaar ben een beetje voorzichtig. Gezien je vorige beelden komt er zeker nog een vervolg ... ik kijk er zeker naar uit.
Kan er moeilijk men mening over geven daar ik de eerste versie niet kan opvragen. Wat ik wel weet dat je het jezelf niet makkelijk hebt gemaakt om vanuit deze plaats het geheel in beeld te brengen. Mss was er ook geen andere mogelijk ... vandaar ben een beetje voorzichtig. Gezien je vorige beelden komt er zeker nog een vervolg ... ik kijk er zeker naar uit.
Hoi Tropcal, dit is nog steeds de originele post(en dus eerste versie) die er staat hoor. Het heeft weinig zin om de originele post te veranderen omdat je dan nooit weet waarop de commentaren slaan.
Het was dus deze die ik even thuis veranderde maar weet niet goed meer wanneer een update plaatsen is toegestaan en wanneer niet.
Wat de beelden van Lake Phoksundo betreffen: ik ben er bijna door want wil geen indigesties veroorzaken
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Comment