Te vroeg opgestaan om mijn boot terug te nemen, gelukkig maar zo bleek, schitterende zonsopgang meegemaakt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsopgang op Palau Perhentian, Maleisië
Collapse
X
-
Zonsopgang op Palau Perhentian, Maleisië
Te vroeg opgestaan om mijn boot terug te nemen, gelukkig maar zo bleek, schitterende zonsopgang meegemaakt.Labels: Geen
-
-
Re: Zonsopgang op Palau Perhentian, Maleisië
Vind dit ook een mooi beeld....zeer goed van comp. met die bergen aan de zijkanten , die bootje en mooie wolkenlucht er tussen in.
Mooi ook de kleurtjes en de reflectie!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtEen verborgen pareltje op planeet aarde.
Niet te veel foto's tonen, anders gaat iedereen daar naar toeeos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
Comment
-
Om iets bij te neuriën... een zacht liedje, misschien. Over een meisje dat vertrokken is
zonder een briefje na te laten. En jaren later herinner je je dit, bij deze zonsopgang. Ja,
schoonheid en tederheid vallen elkaar vaak in de armen. Net als een vleugje nostalgie.
Comment
-
-
Bedankt voor de vriendelijke reacties!
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtEen verborgen pareltje op planeet aarde.
Niet te veel foto's tonen, anders gaat iedereen daar naar toe
Comment
-
-
Comment
-
Mooie sfeervolle plaat, en zoals al gezegd, nét goed met die golfjes in de voorgrond. Eén kleine opmerking: het zwarte kader hoeft voor mij niet. Voor de rest:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtEén kleine opmerking: het zwarte kader hoeft voor mij niet. Voor de rest:grt, TROPCAL
www.tropcal.be
Comment
Comment