Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Old Man of Storr
Collapse
X
-
-
-
Re: The Old Man of Storr
mooi,
ik heb gisteren je hele reeks bekeken op je site
Ch.www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk berichtJe blijft maar juweeltjes plaatsen !!
grtjes, fabke
gr.ron.
Comment
-
alweer prachtige kleuren en de BG geeft dat ietsje meer aan de foto
Comment
-
Mooi met nog net dat doorkijkje onder de wolken naar de rotsige kust aan de andere kant
Comment
-
-
Verfrissend om dit icoon eens vanuit een andere hoek te zien
Comment
-
-
Ben zeer onder de indruk van je album/diapresentatie Winter in Scotland
Oprechte complimenten.!!
Het enige punt blijft altijd weer die discussie van smaken verschillen; wat betreft de foto's met stromend water, vind ik deze net te soft waardoor het voor mij te onnatuurlijk overkomt en schommelt op het randje van kitsch. Ik bedoel het niet zo streng hoor, het is magnifiek werk.
Gr. GeorgesHet pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties iedereen !
Oorspronkelijk geplaatst door Georges Phlippeau Bekijk berichtBen zeer onder de indruk van je album/diapresentatie Winter in Scotland
Oprechte complimenten.!!
Het enige punt blijft altijd weer die discussie van smaken verschillen; wat betreft de foto's met stromend water, vind ik deze net te soft waardoor het voor mij te onnatuurlijk overkomt en schommelt op het randje van kitsch. Ik bedoel het niet zo streng hoor, het is magnifiek werk.
Gr. Georges
Over de sluitertijden voor stromend water zijn ook verdeelde meningen.
Ik vind persoonlijk een landschap met teveel detail in het water te druk, door de vele details in de waterstroom, en in het landschap errond.
Door het verzachten (het zijde-effect, melk of mayonaise door anderen genoemd ) van het wateroppervlak oogt het geheel voor rustiger.
Het is zowat mijn stijl of handelsmerk...
Dit is mijn mening, iedereen is uiteraard vrij er een andere mening aan over te houden
Dit maakt het forum net zo boeiend denk ik
Comment
Comment