Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Schuin of recht, 't is een mooie foto.
Ik verkies eigenlijk de 'schuine' omdat dit nog meer de snelheid weergeeft van de bocht ingaan.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
OK, maar dan hadden de rails niet naar rechts moeten lopen.
Nochtans leun ik liever in de bocht (dus mee met de richting), dan naar buiten, want dan riskeer je uit de bocht te vliegen
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Mijn origineel geplaatste foto stáát perfect recht.
Ik vraag me af waarom je hem scheef wil trekken?
Wil je je bewerking van ImageShack verwijderen aub?
Ik heb niet graag dat andere mensen bewerkingen van mijn foto's maken die de werkelijkheid onrecht aandoen, en die dan ook nog online zetten.
Je reactie is in dit geval trouwens duidelijk genoeg en hoeft niet gestaafd te worden met een voorbeeld, me dunkt.
Bedankt op voorhand.
Last edited by dg; 17 februari 2011, 11:07.
Reden: schrijffout
Comment