Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Heel mooie plaat
Ik vind wel dat de reflectie van de lucht in het water wat licht is, wetende dat reflecties door de band donkerder zijn dan de lucht zelf...
Ja idd, terechte opmerking, bij het samen brengen van de verschillende belichtingen heb ik dit ovet 't hoofd gezien, als ik straks wat meer tijd heb ga ik dit trachten te verhelpen met een update, iedereen allesins al bedankt voor de reakties
Een heel mooi sfeervol plaatje....de lage mist, de reflectie op het water, de paarden, het koud gevoel....je comp.....mooi!
Maar ik zal hier wat muggeziften...bij beide foto's vind ik de wolken niet echt natuurlijk van kleur(daar waar de zon het felst is)...ik kan verkeerd zijn....mijn mening hé!!
Gr Pascale
Een heel mooi sfeervol plaatje....de lage mist, de reflectie op het water, de paarden, het koud gevoel....je comp.....mooi!
Maar ik zal hier wat muggeziften...bij beide foto's vind ik de wolken niet echt natuurlijk van kleur(daar waar de zon het felst is)...ik kan verkeerd zijn....mijn mening hé!!
Gr Pascale
De foto is samengesteld uit twee verschillende belichtingen voor een juiste dynamisce balans, maar aan de kleuren zelf is niet gesleuteld hoor...bedankt voor de reaktie
Comment